فروخت کی عمومی شرائط و ضوابط، جو کہ 12/11/2021 سے لاگو ہوں گے
پریمائز
فروخت کی درج ذیل شرائط و ضوابط اس ویب سائٹ پر فروخت کو منظم کرتے ہیں “https://www.gemimarket.it” (ویب سائٹ)۔ بیچنے والا Gemi Elettronica Srl ہے، جس کا رجسٹرڈ دفتر Viale Monza 347 Milano MI 20126 IT میں، چیمبر آف کامرس آف MI - 2114222، VAT نمبر IT01765660764، 80.000,00 € کا حصص کیپٹل ہے۔
1.1 ویب سائٹ پر فروخت فاصلاتی فروخت کے معاہدے کی نمائندگی کرتی ہے جو قانون ساز حکمنامہ 6 ستمبر 2005، نمبر 206 (اطالوی کنزیومر کوڈ) اور 9 اپریل 2003 کے قانون سازی کے حکم نامے کے ذریعے، الیکٹرانک کامرس پر نمبر 70۔ شرائط کا حساب صرف کاروباری دنوں کو مدنظر رکھتے ہوئے اور ہفتہ، اتوار اور تعطیلات کو چھوڑ کر کیا جاتا ہے۔ حتمی تبدیلیاں اور / یا نئی شرائط ویب سائٹ پر ان کی رہائی کی تاریخ سے شروع ہو کر درست ہوں گی۔ اس وجہ سے، کوئی بھی آرڈر دینے سے پہلے، صارفین کو برائے مہربانی عام فروخت کی شرائط کے تازہ ترین ورژن کو پڑھنے کے لیے باقاعدگی سے ویب سائٹ ملاحظہ کرنے کی دعوت دی جاتی ہے۔
1.4 فروخت کی عام شرائط و ضوابط خریداری کا آرڈر دینے کی تاریخ سے نافذ ہونے والے۔ ویب سائٹ پر لنکس، بینرز یا ہائپر لنکس کے ذریعے دستیاب ہے۔ ان جماعتوں کے ساتھ تجارتی لین دین میں مشغول ہونے سے پہلے، صارف کو ان کی فروخت کی شرائط کو چیک کرنا چاہیے۔ بیچنے والا ان جماعتوں کے ذریعہ خدمات کی فراہمی اور/یا مصنوعات کی فروخت کا ذمہ دار نہیں ہے۔ بیچنے والا ان ویب سائٹس کی جانچ اور/یا نگرانی نہیں کرتا ہے جن تک ان لنکس کے ذریعے پہنچا جا سکتا ہے۔ بیچنے والا ان ویب سائٹس کے مواد کی کوئی ذمہ داری نہیں لیتا، اور نہ ہی مذکورہ ویب سائٹس کی جانب سے کسی ممکنہ غلطیوں اور/یا کوتاہی اور/یا قانونی خلاف ورزیوں کے لیے۔ فروخت اور دیگر تمام معلومات جو فروخت کنندہ ویب سائٹ پر فراہم کرتا ہے، وہ بھی خریداری کے عمل کے دوران۔ 2. ویب سائٹ کے ذریعے خریداری
2.1 ویب سائٹ کے ذریعے خریداری کی اجازت اس صارف کو ہے جو
- ویب سائٹ کا رجسٹر صارف ہے <
- ایک صارف اور تاجر دونوں کے طور پر کام کرتا ہے۔ آرٹیکل 3 کے مطابق، پیراگراف I، lett. a) کنزیومر کوڈ کے مطابق، 'صارف' کی تعریف ایک فطری شخص کے طور پر کی جاتی ہے جو کسی بھی کاروباری، تجارتی، پیشہ ورانہ یا دستکاری کی سرگرمیوں سے غیر متعلق مقاصد کے لیے کام کرتا ہے جو وہ کر سکتے ہیں۔ آرٹیکل 3 کے مطابق، پیراگراف I، lett. c) کنزیومر کوڈ میں، 'تاجر' کی تعریف ایک فطری شخص کے طور پر کی گئی ہے جو اپنے کاروبار، تجارتی، پیشہ ورانہ یا دستکاری کی سرگرمیوں سے متعلق مقاصد کے لیے کام کرتا ہے۔
2.2 میں خریداری کی مقدار اور/یا تعدد کے حوالے سے غیر متضاد آرڈرز کی صورت میں، بیچنے والے کے پاس بے قاعدگیوں کو روکنے کے لیے تمام ضروری کارروائی کرنے کا حق محفوظ ہے۔
2.3 بیچنے والا انکار یا منسوخ کرنے کا حق محفوظ رکھتا ہے۔ آرڈر دیا گیا:
- ایسے صارف کی طرف سے جس کے ساتھ بیچنے والا تنازعہ میں ہے
- ایسے صارف کے ذریعے جس نے فروخت کی اس عمومی شرائط و ضوابط کی خلاف ورزی کی ہے
- ایسے صارف کی طرف سے جس نے غلط، نامکمل یا دوسری صورت میں غلط ذاتی ڈیٹا بھیجا ہے یا جس نے بیچنے والے کو مطلوبہ دستاویزات نہیں بھیجے ہیں
آرٹیکل 3. ویب سائٹ پر رجسٹریشن
3.1 ویب سائٹ پر رجسٹر کرنے کے لیے، صارف کو درج ذیل ڈیٹا درج کرتے ہوئے رجسٹریشن فارم کو پُر کرنا ہوگا:
- name
- surname
- ای میل
- پتہ
- ٹیلیفون
- کوڈیس مالیاتی۔
3.2 صارف بیچنے والے کو فوری طور پر مطلع کرنے کا عہد کرتا ہے اگر اسے شک ہو یا ہو جائے مذکورہ ڈیٹا کے کسی بھی غیر قانونی استعمال یا افشاء سے آگاہ۔
3.3 صارف اس بات کی ضمانت دیتا ہے کہ ویب سائٹ کے رجسٹریشن کے طریقہ کار کے دوران فراہم کردہ ذاتی ڈیٹا مکمل اور سچا ہے اور کسی کے خلاف بیچنے والے کو نقصان پہنچانے اور اسے نقصان پہنچانے کا عہد کرتا ہے۔ نقصانات، نقصانات اور/یا ذمہ داریاں جو کہ ویب سائٹ کے اندر اندراج یا رجسٹریشن کی اسناد کے ذخیرہ کرنے سے متعلق دفعات کے استعمال کنندہ کی خلاف ورزی سے اور/یا کسی بھی طرح سے منسلک ہوں۔ ایک معاہدے میں داخل ہونا
4.1 الیکٹرانک کامرس پر 9 اپریل 2003 کے قانون سازی کے حکم نمبر 70 کے مطابق، بیچنے والا صارف کو مطلع کرتا ہے کہ:
- ویب سائٹ پر خریداری کا معاہدہ، صارف کو الیکٹرونک فارمیٹ میں آرڈر فارم پُر کرنا چاہیے اور ویب سائٹ پر وقتاً فوقتاً ظاہر ہونے والی ہدایات پر عمل کرتے ہوئے اسے الیکٹرانک طریقے سے بیچنے والے کو بھیجنا چاہیے؛
- معاہدہ ختم ہو گیا ہے۔ جب آرڈر فارم بیچنے والے کے سرور تک پہنچ جاتا ہے
- ایک بار آرڈر فارم جمع کرائے جانے کے بعد، بیچنے والا صارف کو فراہم کردہ ای میل ایڈریس پر آرڈر کی تصدیق بھیجے گا جس میں درج ذیل چیزیں ہوں گی:
- خریداری کی تفصیل
- متعلقہ قیمت
- ادائیگی کا اشارہ
- ڈیلیوری لاگت کا اشارہ
- ایک اشارہ ترسیل کے اخراجات اور کسی بھی اضافی اخراجات کا۔
آرٹیکل 5۔ پروڈکٹ کی دستیابی
5.1 پروڈکٹ کی دستیابی کی مسلسل نگرانی اور اپ ڈیٹ کی جاتی ہے۔ اس کے باوجود، چونکہ ویب سائٹ کو مختلف صارفین بیک وقت دیکھ سکتے ہیں، اس لیے یہ ممکن ہے کہ ایک سے زیادہ صارف ایک ہی وقت میں ایک ہی پروڈکٹ خریدیں۔ ان صورتوں میں، پروڈکٹ تھوڑی دیر کے لیے دستیاب کے طور پر ظاہر ہو سکتا ہے، حالانکہ یہ حقیقت میں اسٹاک سے باہر ہے یا لمحہ بہ لمحہ دستیاب نہیں ہے، کیونکہ دوبارہ اسٹاک کرنا ضروری ہے۔
5.2 ویب سائٹ ہر ایک کی دستیابی سے متعلق معلومات پر مشتمل ہے۔ پروڈکٹ. اطالوی سول کوڈ کا باب XIV، بیچنے والا فوری طور پر صارف کو مطلع کرے گا۔ لہذا صارف ضابطہ صارف کے آرٹیکل 61، پیراگراف 4 اور 5 کے مطابق معاہدے کو ختم کرنے کا حقدار ہو گا۔
- ڈیلیوری کی مدت میں توسیع
- مساوی یا اس سے زیادہ قیمت کا ایک پروڈکٹ (اس معاملے میں، فرق کی ادائیگی پر، اور صارف کی واضح قبولیت پر)
- ایک ڈسکاؤنٹ واؤچر جو سائٹ پر خریداریوں پر خرچ کیا جائے گا۔ ڈسکاؤنٹ واؤچر کی رقم، میعاد ختم ہونے کی تاریخ اور کوئی بھی حدود بیچنے والے کی طرف سے وقتاً فوقتاً بتائی جائیں گی۔ جو بعد میں غیر دستیاب ثابت ہوا، بیچنے والا زیادہ سے زیادہ 10 دنوں میں رقم واپس کر دے گا۔
5.6 اگر صارف خود کو صارف کوڈ کے آرٹیکل 61، پیراگراف 4 اور 5 کے مطابق معاہدے کو ختم کرنے کے حق سے فائدہ اٹھاتا ہے، خریداری کا معاہدہ ختم ہو جائے گا۔ اگر کل واجب الادا رقم کی ادائیگی - پروڈکٹ کی قیمت، ڈیلیوری فیس، اگر قابل اطلاق ہو، اور آرڈر کے نتیجے میں ہونے والی کوئی دوسری اضافی قیمت (کل واجب الادا رقم) - پہلے ہی کی گئی ہے، تو بیچنے والا کل رقم واپس کرے گا۔ آرٹیکل 'ویب سائٹ کے ذریعے کی جانے والی خریداریوں کے لیے ادائیگی کے طریقے' کے مطابق واجب الادا رقم۔
آرٹ۔ 6. پروڈکٹ شیٹ
6.1 ہر پروڈکٹ کے ساتھ پروڈکٹ کی معلوماتی شیٹ ہوتی ہے جس میں اس کی اہم خصوصیات (پروڈکٹ شیٹ) کی وضاحت ہوتی ہے۔ ویب سائٹ پر موجود تصاویر اور وضاحتیں مصنوعات کی خصوصیات کو ہر ممکن حد تک ایمانداری سے پیش کرتی ہیں۔ تاہم، کمپیوٹر سسٹمز یا ان کو دیکھنے کے لیے استعمال کیے جانے والے کمپیوٹرز کی ترتیبات کی وجہ سے مصنوعات کے رنگ اصل رنگوں سے مختلف ہو سکتے ہیں۔ مزید برآں، پروڈکٹ شیٹ میں پروڈکٹ کی تصاویر سائز میں یا لوازماتی مصنوعات کے سلسلے میں مختلف ہو سکتی ہیں۔ اس طرح ان تصاویر کو تخمینی ہونے کے طور پر سمجھا جانا چاہئے اور عام طور پر قبول شدہ رواداری کی حدوں کا مطلب ہے۔ سامان کے معاہدے کی فروخت کے مقاصد کے لیے، صارف کے ذریعے بھیجے گئے آرڈر فارم میں پروڈکٹ کی تفصیل کو حوالہ کے طور پر لیا جائے گا۔
آرٹیکل 7. قیمتیں
7.1 تمام قیمتیں VAT شامل ہیں۔
7.2 اس طرح بیچنے والے کو کسی بھی وقت قیمت میں تبدیلی کرنے کا حق محفوظ ہے، بغیر پیشگی اطلاع کے، یہ سمجھا جاتا ہے کہ صارف سے وصول کی جانے والی قیمت وہی ہوگی آرڈر دینے کے وقت ویب سائٹ، اور مذکورہ آرڈر کی ترسیل کے بعد کوئی اتار چڑھاؤ (اضافہ یا کمی) رجسٹر نہیں ہوگا۔
7.3 شپنگ کے اخراجات، اگر کوئی ہیں، تو آرڈر میں واضح طور پر اور الگ سے اشارہ کیا گیا ہے۔ فارم، اس سے پہلے کہ صارف اسے منتقل کرنے کے لیے آگے بڑھے استعمال کی وجہ سے۔ مصنوعات کی ملکیت آپ کو ترسیل کے وقت منتقل کر دی جائے گی، جسے کیریئر کو پروڈکٹ کی ترسیل کے وقت کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔ پروڈکٹ (پروڈکٹ) کے نقصان یا نقصان کا کوئی بھی خطرہ جو بیچنے والے سے منسوب نہیں کیا جا سکتا، صارف کو منتقل ہو جائے گا، ایک بار جب کورئیر کے علاوہ صارف کی طرف سے نامزد کردہ تیسرے فریق کو مادی طور پر پروڈکٹ کا قبضہ حاصل ہو جائے گا۔ .
آپ کی طرف سے منتخب کردہ سروس صرف واجب الادا کل رقم کی ادائیگی کے بعد انجام دی جائے گی۔ بیچنے والے کے پاس سروس فراہم نہ کرنے کا حق محفوظ ہے اگر، آپ کا پرچیز آرڈر جمع کروانے کے بعد، یہ ثابت ہو جائے کہ آپ نے واجب الادا کل رقم کا پورا یا کچھ حصہ ادا نہیں کیا ہے۔
8.2 خریداری کا معاہدہ ختم کر دیا جاتا ہے اس کے تحت واجب الادا کل رقم کی عدم ادائیگی۔ جب تک کہ آپ کے ساتھ تحریری طور پر اتفاق نہ ہو، اس کے مطابق آرڈر منسوخ کر دیا جائے گا۔
8.3 پرچیز آرڈر بھیجنے کے لیے ضروری ہے کہ فروخت کی ان عمومی شرائط و ضوابط کو پڑھ کر منظور کریں، متعلقہ باکس پر کلک کریں۔ خریداری کے عمل کے صفحات۔ فروخت کی ان عمومی شرائط و ضوابط کو قبول کرنے میں ناکامی سے اس ویب سائٹ پر خریداری کرنا ناممکن ہو جائے گا۔
آرٹیکل 9. ویب سائٹ کے ذریعے کی جانے والی خریداریوں کے لیے ادائیگی کے طریقے
9.1 پر ادائیگی ویب سائٹ اس کے ذریعے بنائی جا سکتی ہے:
- ادائیگی کارڈز
- PayPal
- کیش آن ڈیلیوری
- وائر ٹرانسفر۔
9.2 بیچنے والا درج ذیل کریڈٹ کارڈز کو قبول کرتا ہے:
- VISA
- MasterCard (Cirrus Maestro)
- PostePay
- American Express
چارج صرف اس کے بعد لیا جائے گا جب (i) ادائیگی کے لیے استعمال ہونے والے آپ کے ادائیگی کارڈ کی تفصیلات کی تصدیق ہو جائے اور (ii) ادائیگی کارڈ جاری کنندہ آپ نے ڈیبٹ کی اجازت جاری کر دی ہے۔ آن لائن ادائیگی کے لین دین کو سنبھالنے کے انچارج ادائیگی کے ادارے کے ذریعہ مطلوبہ تصدیق کے معیار کو پورا کرتے ہوئے عمل کریں۔ تصدیق کا معیار صارف کی شناخت کا حوالہ دیتا ہے (اس معیار پر پورا اترنے کے لیے صارف کو خریداری کے لین دین کے دوران ویب سائٹ پر رجسٹر ہونا چاہیے) اور ادائیگی کے ادارے (مضبوط کسٹمر کی تصدیق) کے ذریعے منتقل کردہ تصدیقی کوڈ کی متعلقہ معلومات۔ اس طریقہ کار کو مکمل کرنے میں ناکامی سے ویب سائٹ پر خریداری کو حتمی شکل دینا ناممکن ہو سکتا ہے۔
پیمنٹ کارڈ کا خفیہ ڈیٹا (کارڈ نمبر، ہولڈر، ایکسپائری ڈیٹ، سیکیورٹی کوڈ) کو انکرپٹ کیا جاتا ہے اور اسے براہ راست پر منتقل کیا جاتا ہے۔ بیچنے والے کے استعمال کردہ سرورز سے گزرے بغیر ادائیگی کا متعلقہ ادارہ۔ اس لیے بیچنے والے کے پاس کبھی بھی مصنوعات کی ادائیگی کے لیے استعمال ہونے والے آپ کے ادائیگی کارڈ کے ڈیٹا تک رسائی نہیں ہوتی اور نہ ہی اسے ذخیرہ کرتا ہے۔ .
9.3 جہاں تک پے پال کی ادائیگیوں کا تعلق ہے، صارف کو ویب سائٹ www.paypal.com پر بھیج دیا جائے گا، جہاں وہ پے پال کے ذریعے ریگولیٹ کردہ مقررہ طریقہ کار اور اس کی شرائط و ضوابط کی بنیاد پر ادائیگی کریں گے۔ معاہدہ صارف اور پے پال کے درمیان طے پایا۔ پے پال کی ویب سائٹ پر داخل کردہ ڈیٹا پر براہ راست پے پال کے ذریعے کارروائی کی جائے گی اور اسے بیچنے والے کو نہیں بھیجا جائے گا اور نہ ہی اس کا اشتراک کیا جائے گا۔ اس طرح بیچنے والا صارف کے پے پال اکاؤنٹ سے منسلک کریڈٹ کارڈ کی تفصیلات، یا مذکورہ اکاؤنٹ سے منسلک ادائیگی کی کسی دوسری شکل کی تفصیلات جاننے، یا کسی بھی طرح سے یاد رکھنے سے قاصر ہے۔
اگر ادائیگی PayPal کے ذریعے کی گئی، PayPal کے ذریعے آن لائن معاہدے کے اختتام کے ساتھ ہی صارف کے اکاؤنٹ سے کل واجب الادا رقم وصول کی جائے گی۔ اگر معاہدہ ختم ہو جاتا ہے، یا رقم کی واپسی کی کسی دوسری صورت میں، کسی بھی وجہ سے، صارف کو واجب الادا رقم کی واپسی صارف کے PayPal اکاؤنٹ میں جمع کر دی جائے گی۔ اس اکاؤنٹ سے منسلک ادائیگی کے آلے پر رقم جمع کرنے کی اصطلاح کا انحصار خاص طور پر پے پال اور بینک سسٹم پر ہے۔ ایک بار جب مذکورہ اکاؤنٹ کے حق میں کریڈٹ آرڈر کا بندوبست ہو جاتا ہے، تو بیچنے والے کو صارف کو رقم کی واپسی کی ادائیگی میں کسی تاخیر یا کوتاہی کے لیے ذمہ دار نہیں سمجھا جائے گا۔ فروخت کی ان عمومی شرائط و ضوابط کے مطابق کسی بھی قسم کی رقم کی واپسی صارف کے PayPal اکاؤنٹ میں کی جائے گی۔ کہ شپمنٹ پر 5,90 € کی اضافی فیس لی جائے گی، یا ویب سائٹ پر دکھائی گئی مختلف رقم۔ اگر آپ کیش آن ڈیلیوری کے ذریعے ادائیگی کرنے کا انتخاب کرتے ہیں، تو پروڈکٹس کی ڈیلیوری کے وقت آپ کے پاس خریداری کے آرڈر میں بتائی گئی رقم کا نقد ہونا ضروری ہے (چونکہ کورئیر کو چیک قبول کرنے یا تبدیلی میں رقم دینے کا اختیار نہیں ہے): اس میں ناکامی , خریداری کا معاہدہ اطالوی سول کوڈ کے آرٹیکل 1456 کے مقاصد کے مطابق اور اس کے لیے ختم سمجھا جائے گا۔ آپ کو معاہدہ کے خاتمے اور اس کے نتیجے میں آرڈر کی منسوخی کے بارے میں مطلع کیا جائے گا۔ عام فروخت کی ان شرائط کے مطابق کوئی بھی رقم کی واپسی آپ کی فراہم کردہ بینک تفصیلات میں بینک ٹرانسفر کے ذریعے کی جائے گی۔
9.5 اگر آپ بینک ٹرانسفر کے ذریعے ادائیگی کرنے کا انتخاب کرتے ہیں، آرڈر موصول ہونے کے بعد، بیچنے والا صارف کو بینک کی تفصیلات اور ٹرانسفر کرنے کی آخری تاریخ کے ای میل کے ذریعے مطلع کرے گا۔ ای میل میں منتقلی کی رسید یا اس کی تصدیق ای میل کے ذریعے بھیجنے کی درخواست شامل ہو سکتی ہے۔ بیچنے والے کی جانب سے بینک ٹرانسفر کی رسید کی تاریخ، یا اس تاریخ سے جس پر بینک ٹرانسفر کی تصدیق ہوئی ہے کہ بیچنے والے کے حق میں آرڈر دیا گیا ہے، جو بھی پہلے آئے۔
جب تک کہ دوسری صورت میں اتفاق نہ ہو، سروسز کل واجب الادا رقم کی بینک ٹرانسفر کے ذریعے وصولی کے بعد ہی فراہم کی جائے گی۔
صارف کو یہ بتانا ہوگا:
- پرچیز آرڈر کا حوالہ نمبر
- پرچیز آرڈر کی تاریخ۔
ایک بار آرڈر دینے کے بعد، آپ کو 7 کام کے دنوں کے اندر ادائیگی کرنی ہوگی۔ تعمیل کرنے میں ناکامی مندرجہ ذیل 3 کام کے دنوں میں معاہدے کے خودکار طور پر ختم ہو جائے گی۔
آرٹ۔ 10. پروڈکٹ ڈیلیوری
10.1 ڈیلیوری کی کوئی حد نہیں ہے، سوائے ویب سائٹ اور/یا پروڈکٹ شیٹ میں بتائی گئی صورتوں کے۔
10.2 پروڈکٹس کی ترسیل کے اخراجات، جو صارف کے منتخب کردہ ترسیل کے طریقہ کار کے مطابق مختلف ہو سکتا ہے، اور کوئی بھی دوسری ممکنہ لاگت صارف برداشت کرے گا، سوائے اس کے کہ جہاں پروڈکٹ شیٹ میں دوسری صورت میں بیان کیا گیا ہو یا دوسرے حصوں میں جہاں یہ بات کی گئی ہو۔
10.3 پروڈکٹس آرڈر کی وصولی کے 3 دن کے اندر اور کسی بھی صورت میں، تیس دنوں کے اندر، اس دن سے لاگو ہوں گے جس دن معاہدہ ہوا ہے۔ فراہم کردہ مصنوعات کی شرائط۔ اس حقیقت کے تعصب کے بغیر کہ پروڈکٹ کے نقصان یا نقصان کا خطرہ، بیچنے والے سے منسوب نہ ہونے کی وجہ سے، اس وقت منتقل ہو جاتا ہے جب آپ، یا آپ کے ذریعہ نامزد کردہ اور کیریئر سے مختلف، پروڈکٹ کو جسمانی طور پر اپنے قبضے میں لے لیتے ہیں، بیچنے والا آپ کو مشورہ دیتا ہے کہ آپ موصول ہونے والی مصنوعات کی تعداد کو چیک کریں اور یہ کہ پیکیجنگ برقرار ہے، بغیر کسی نقصان کے، گیلی نہیں ہے یا دوسری صورت میں تبدیل نہیں ہوئی، یہاں تک کہ بند ہونے والے مواد میں بھی؛ اس کے علاوہ، بیچنے والا آپ کو مشورہ دیتا ہے کہ آپ کیریئر کی نقل و حمل کی دستاویز، کسی بھی بے ضابطگی کی نشاندہی کریں، اس صورت میں ریزرویشن کے ساتھ پیکیج کو قبول کریں۔ اس صورت میں کہ پیکج میں چھیڑ چھاڑ یا تبدیلی کے واضح آثار نظر آتے ہیں، یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ بیچنے والے کو فوری طور پر مطلع کریں۔ کسی بھی صورت میں، دستبرداری کا حق (اگر پروڈکٹ کے لیے کوئی ہے) اور موافقت کی قانونی ضمانت لاگو ہوتی ہے۔ صارف - کو یہ حق ہے کہ وہ وجہ بتائے بغیر اور اس آرٹیکل میں بتائے گئے اضافی اخراجات اور اخراجات اٹھائے بغیر، چودہ کیلنڈر ڈے کے اندر پروڈکٹ کے لیے سامان کے معاہدے کی فروخت سے دستبردار ہو جائے (واپس لینے کا حق)۔ واپسی کی مدت (واپس لینے کی مدت) 14 دن کے بعد ختم ہو جاتی ہے:
ایک واحد پروڈکٹ آرڈر کی صورت میں، اس دن سے جب صارف یا صارف کے ذریعہ نامزد کردہ کیریئر کے علاوہ کوئی اور فریق مادی قبضے میں آتا ہے۔ پروڈکٹ کا؛
b. علیحدہ ڈیلیوری کے ساتھ ایک سے زیادہ آرڈر کی صورت میں، جس دن سے صارف یا کیریئر کے علاوہ کوئی تیسرا فریق اور صارف کی طرف سے نامزد کیا گیا ہے آخری ڈیلیوری کی گئی پروڈکٹ کے مادی قبضے میں آجائے گا۔ یا
c. مختلف بیچوں یا ایک سے زیادہ ٹکڑوں کے پروڈکٹ کی ڈیلیوری سے متعلق آرڈر کی صورت میں، اس دن سے جب آپ یا کوئی تیسرا شخص، کیریئر سے مختلف اور آپ کے ذریعے منتخب کیا گیا، آخری بیچ یا آخری ٹکڑوں کا جسمانی قبضہ حاصل کرتا ہے۔ .
11.2 واپسی کے حق کو استعمال کرنے کے لیے، صارف کو دستبرداری کی مدت ختم ہونے سے پہلے، بیچنے والے کو اپنے دستبرداری کے فیصلے سے آگاہ کرنا چاہیے۔
11.3 آپ نے اپنا استعمال کیا ہے واپسی کی مدت کے اندر واپسی کا حق اگر متعلقہ مواصلت آپ کی طرف سے واپسی کی مدت ختم ہونے سے پہلے بھیجی جاتی ہے۔ اس مواصلات کو درج ذیل طریقوں سے منتقل کیا جانا چاہیے:
ای میل: [email protected]
< p>صارف کو واپسی کے حق کی مشق سے متعلق مواصلات کے لیے ذخیرہ کرنے کے دیرپا ذرائع حاصل کرنا ہوں گے، کیونکہ واپسی کی مدت ختم ہونے سے پہلے اس حق کے استعمال سے متعلق ثبوت کا بوجھ صارف پر پڑتا ہے۔11.4 واپس لینے کے حق کے استعمال کی صورت میں، ایک بار حق استعمال کرنے کے بعد، صارف کو بغیر کسی تاخیر کے مصنوعات بیچنے والے کو واپس کرنے کا بندوبست کرنا چاہیے، اور کسی بھی صورت میں اس تاریخ سے 14 کیلنڈر دنوں سے پہلے صارف نے بیچنے والے کو معاہدے سے دستبرداری کے اپنے فیصلے سے آگاہ کر دیا ہے۔ اس اصطلاح کا مشاہدہ کیا جاتا ہے اگر صارف پہلے ذکر کردہ 14 دن کی مدت ختم ہونے سے پہلے پروڈکٹ کو بیچنے والے کے ذریعہ متعین کورئیر کے حوالے کرتا ہے یا متعلقہ حالات کی بنیاد پر، پسند کے کورئیر (ریٹون ٹرم) کو دے دیتا ہے۔ پروڈکٹ کو، مناسب طریقے سے محفوظ اور پیک کیا گیا ہے اور اس کی اصل پیکیجنگ میں (اگر ممکن ہو) کو مندرجہ ذیل پتے پر واپس کیا جانا چاہیے (اگر پروڈکٹس کے سیریل نمبرز اس پر پرنٹ کیے گئے ہوں تو اصل پیکیجنگ ہمیشہ ضروری ہوتی ہے):
Gemi Elettronica
Contrada Piano Mulino, Lotto A1 85034, Francavilla sul Sinni (PZ)
11.5 پروڈکٹ واپس کرنے کی لاگت (بشمول کسٹم ڈیوٹی) صارف کے اخراجات اور واپسی ان کی ذمہ داری کے تحت ہوتی ہے۔
11.6 اگر صارف معاہدے سے دستبردار ہو جاتا ہے، تو بیچنے والے کو صارف کی طرف سے پروڈکٹ کے لیے ادا کی گئی کل واجب الادا رقم واپس کر دی جائے گی، بشمول بغیر کسی تاخیر کے ڈیلیوری کے اخراجات اور 14 کیلنڈر کے بعد اس تاریخ سے دن جب بیچنے والے کو صارف کے معاہدے سے دستبردار ہونے کے فیصلے سے آگاہ کیا گیا تھا۔ رقم کی واپسی اصل لین دین کے لیے استعمال کردہ ادائیگی کے وہی طریقہ استعمال کرنے سے ہوگی۔ اس صورت میں کہ صارف نے اپنی پسند کے کیریئر کا استعمال کرتے ہوئے اور ان کی قیمتوں پر مصنوعات واپس کی ہیں، بیچنے والے پراڈکٹس کی وصولی تک یا جب تک کہ آپ نے پروڈکٹس کو واپس بھیج دیا ہے، جو بھی پہلے ہو، معاوضہ کو معطل کر سکتا ہے۔ p>
11.7 صرف صارف پروڈکٹ کے مختلف استعمال کی وجہ سے سامان کی قیمت میں کمی کا ذمہ دار ہے جو کہ خصوصیات اور پروڈکٹ کے کام کرنے کے لیے ضروری ہے۔ کسی بھی صورت میں پروڈکٹ کو معمول کی مستعدی کے ساتھ رکھنا، سنبھالنا اور معائنہ کرنا چاہیے اور اسے برقرار رکھا جانا چاہیے، اس کے تمام حصوں میں مکمل، مکمل طور پر فعال، اس میں تمام لوازمات اور مثالی کتابچے، لیبلز اور مہر، اگر موجود ہو تو منسلک ہونا چاہیے۔ پروڈکٹ کے لیے اور برقرار ہے اور چھیڑ چھاڑ نہیں کی گئی ہے، اور اس کے استعمال کے لیے بالکل موزوں ہے جس کا یہ ارادہ ہے اور لباس یا گندگی کے آثار سے پاک ہے۔ واپسی مکمل طور پر پروڈکٹ پر لاگو ہوتی ہے۔ اس لحاظ سے اس کا استعمال صرف پروڈکٹ کے کچھ حصوں اور/یا لوازمات (جو خود مختار پروڈکٹس کی نمائندگی نہیں کرتے اور نہیں کرتے) کے لیے نہیں کیا جا سکتا۔
11.8 اگر پروڈکٹ کو قیمت میں نقصان ہوا ہے پروڈکٹ کی نوعیت، خصوصیات اور کام کاج کو قائم کرنے کے لیے ضروری چیزوں کے علاوہ، بیچنے والے کو ریفنڈ کی رقم سے قیمت میں اس نقصان کے برابر رقم کٹوتی کرنے کا حق حاصل ہے۔ کمپنی آپ کو حالات کی پروڈکٹ کی وصولی اور اس کے نتیجے میں کم ہونے والی رقم کی واپسی کی اطلاع دے گی۔ اگر رقم کی واپسی پہلے ہی ادا کر دی گئی ہے، تو کمپنی پروڈکٹ کی قدر میں کمی کی وجہ سے صارف کی طرف سے واجب الادا رقم کی ادائیگی کے لیے بینک کی تفصیلات بتائے گی۔
11.9 اس صورت میں کہ واپسی قابل اطلاق قانون سازی کی دفعات کی تعمیل میں استعمال نہیں کیا گیا ہے، اس کے نتیجے میں معاہدہ ختم نہیں ہوگا اور اس کے نتیجے میں، معاوضے کا کوئی حق پیدا نہیں ہوگا۔ بیچنے والا صارف کو بتائے گا کہ وہ پروڈکٹ کے استقبالیہ سے واپسی کی درخواست کو مسترد کر دے گا۔ اگر پروڈکٹ پہلے ہی بیچنے والے کے پاس واپس آچکا ہے، تو یہ پک اپ کے لیے صارف کو ڈسپوزل کرنے کے لیے بیچنے والے کے پاس رہے گا جو چارج پر اور صارف کی ذمہ داری کے تحت کرنا ہوگا۔
11.10 میں ایک سے زیادہ آرڈرز سے جزوی طور پر واپسی کی صورت میں، صارف کے حق میں ادا کیے جانے والے ڈیلیوری اخراجات کی رقم واپسی سے مشروط پروڈکٹ کی قیمت کے تناسب سے طے کی جائے گی۔ مثال کے طور پر، صارف نے 200.00 یورو کا آرڈر دیا ہے، جس میں دو پروڈکٹس شامل ہیں، پہلی کی مالیت 50.00 یورو اور دوسری کی مالیت 150.00 یورو ہے، اور 150.00 یورو کی قیمت کا پروڈکٹ واپس کرتا ہے، صارف کو برابر رقم کی واپسی کی جائے گی۔ ڈیلیوری کے اخراجات کا 75 فیصد تک۔ کسی بھی صورت میں، واپس کیے جانے والے ڈیلیوری اخراجات کی رقم کبھی بھی صارف کی طرف سے ادا کی گئی اصل سے زیادہ نہیں ہوگی۔ کنزیومر کوڈ (قانونی گارنٹی) کے قانون ساز حکم نامے N. 128-135 کے آرٹیکلز 128-135 کے ذریعے فراہم کردہ مطابقت کی قانونی ضمانت کے تحت آتا ہے۔
جس پر یہ لاگو ہوتا ہے
The Legal وارنٹی صارفین کے لیے مخصوص ہے۔ اس لیے اس کا اطلاق صرف ان صارفین پر ہوتا ہے جنہوں نے ویب سائٹ پر کاروباری، تجارتی، دستکاری یا پیشہ ورانہ سرگرمیوں کے علاوہ دیگر مقاصد کے لیے خریداری کی ہے۔
جب یہ لاگو ہوتا ہے
بیچنے والا ذمہ دار ہے۔ پروڈکٹ کی ڈیلیوری کے وقت موجود کسی بھی غیر موافقت اور مذکورہ ڈیلیوری کے دو سال کے اندر ظاہر ہونے کے لیے صارف کے لیے۔ بیچنے والے کو ضمانت کی ضبطی کے جرمانے کے تحت، اس تاریخ سے دو ماہ کے اندر اطلاع دی جانی چاہیے جس دن اسے دریافت کیا گیا تھا۔ پراڈکٹ کی ڈیلیوری کی تاریخ سے لے کر موخر الذکر کے بعد سے موجودہ تصور کیا جاتا ہے، جب تک کہ مفروضہ پروڈکٹ کی نوعیت یا عدم مطابقت کی نوعیت سے مطابقت نہ رکھتا ہو۔ پروڈکٹ کی ڈیلیوری کے بعد ساتویں مہینے سے شروع کرتے ہوئے، یہ ثابت کرنے کے لیے ثبوت کا بوجھ کہ پروڈکٹ کی ڈیلیوری کے وقت عدم مطابقت پہلے سے موجود تھی، صارف پر پڑے گا۔
قانونی گارنٹی کا فائدہ، اس طرح آپ کو سامان کی خریداری اور ترسیل کی تاریخ کا ثبوت فراہم کرنا ہوگا۔ لہذا یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ خریداری کو ثابت کرنے کے مقصد سے، آپ بیچنے والے کی طرف سے بھیجی گئی انوائس کے ساتھ ساتھ ٹرانسپورٹ دستاویز یا خریداری کی تاریخ کی تصدیق کرنے والی کوئی دوسری دستاویز بھی اپنے پاس رکھیں (جیسے کریڈٹ کارڈ اسٹیٹمنٹ یا بینک اسٹیٹمنٹ ) اور ڈیلیوری کی تاریخ۔
معاہدہ ختم ہونے کی صورت میں، بیچنے والا صارف کو ادا کی گئی کل رقم واپس کر دے گا، جس میں پروڈکٹ کی قیمت خرید، شپنگ کے اخراجات اور کوئی اور اضافی لاگت شامل ہے۔ قیمت میں کمی کی صورت میں، فروخت کنندہ اس کمی کی رقم واپس کر دے گا، جو پہلے صارف کے ساتھ متفق تھی۔ ریفنڈ یا کمی کی رقم صارفین کی طرف سے خریداری کے لیے استعمال کیے گئے ذرائع یا ادائیگی کے حل میں جمع کر دی جائے گی۔ پروڈکٹ کا استعمال یا غیر متوقع حالات یا زبردستی حادثے کے نتیجے میں ہونے والے نقصان کی صورت میں۔ آرٹیکل لاگو نہیں ہوتا. آرٹ کے ذریعہ فراہم کردہ قانونی ضمانت۔ اطالوی سول کوڈ کا 1490۔
آرٹیکل 13۔ مینوفیکچرر کی معیاری وارنٹی کارخانہ دار (روایتی وارنٹی)۔ صارف صرف مینوفیکچرر کے ساتھ وارنٹی پر اپنے حق کا دعویٰ کر سکتا ہے۔ دورانیہ، دائرہ کار (بشمول جغرافیائی دائرہ کار)، حالات اور طریقہ کار، احاطہ کیے گئے نقصانات/ نقائص کی اقسام اور معیاری وارنٹی کی پابندیاں ہر مینوفیکچرر کے ذریعے متعین کی جاتی ہیں اور پروڈکٹ کی پیکیجنگ میں موجود نام نہاد وارنٹی سرٹیفکیٹ میں بیان کی جاتی ہیں۔ معیاری وارنٹی فطرت کے لحاظ سے اختیاری ہے اور قانونی گارنٹی میں شامل، تبدیل، پابندی، تعصب یا الگ نہیں کرتی۔
آرٹیکل 14۔ قابل اطلاق قانون اور دائرہ اختیار؛ تنازعات کا عدالت سے باہر تصفیہ - متبادل تنازعات کا حل/آن لائن تنازعات کا حل
14.1 آپ اور بیچنے والے کے درمیان طے پانے والے خریداری کے معاہدے اطالوی قانون کے تحت ہوتے ہیں۔ اٹلی میں مستقل طور پر غیر رہائشی صارفین پر ممکنہ طور پر اس ملک کے قانون کے ذریعہ فراہم کردہ زیادہ سازگار اور لازمی دفعات کا اطلاق کیا جائے گا جس میں وہ عادتاً رہائش پذیر ہیں، اور خاص طور پر انخلاء کے حق کے استعمال کی اصطلاح سے متعلق۔ مصنوعات کو واپس کرنے کے لیے، اگر صارف اس حق کا استعمال کرنا چاہتا ہے، اس حق کے مواصلات کے طریقوں اور رسمی اور قانونی موافقت کی ضمانت کے لیے۔
14.2 اگر آپ 'صارف' ہیں فروخت کے ان عمومی شرائط و ضوابط کی درخواست، عمل درآمد اور تشریح سے متعلق کسی بھی تنازعہ کے لیے، عدالت وہ جگہ ہے جہاں آپ کی رہائش ہے یا آپ نے اپنا ڈومیسائل منتخب کیا ہے۔ اگر آپ اس دستاویز کی درخواست، عمل آوری اور تشریح سے متعلق کسی تنازعہ کے لیے "تاجر" ہیں، تو وہ عدالت جہاں بیچنے والے کے پاس مندرجہ بالا آرٹیکل 1 کی دفعات کے مطابق رجسٹرڈ آفس ہے، اس کا واحد دائرہ اختیار ہوگا۔
< p>14.3 آرٹیکل 141-sexies، 6 ستمبر 2005 N. 206 (صارف کوڈ) کے کوما 3 قانون سازی کے حکم کے مطابق، بیچنے والا صارف کو حتمی صارف کے طور پر مطلع کرتا ہے جسے آرٹیکل 3، کوما 1، لیٹ۔ a) کنزیومر کوڈ کے مطابق، اگر اس نے براہ راست بیچنے والے کو شکایت جمع کرائی ہے، جس کے نتیجے میں پیدا ہونے والے تنازعہ کو حل کرنا ممکن نہیں تھا، بیچنے والا متبادل کی تنظیم سے متعلق معلومات فراہم کرے گا۔ ان عمومی فروخت کی شرائط (ADR تنظیمیں، جیسا کہ آرٹیکل 141-bis اور کنزیومر کوڈ کی پیروی میں اشارہ کیا گیا ہے) کے مطابق انجام پانے والے معاہدے سے پیدا ہونے والی ذمہ داریوں سے متعلق تنازعات کے عدالت سے باہر حل کے لیے تنازعات کا حل، یہ بھی بتاتا ہے کہ آیا یہ تنازعہ کو حل کرنے کے لیے ان تنظیموں کو استعمال کرنا چاہتا ہے یا نہیں۔ a) کنزیومر کوڈ کا کہ صارفین کے تنازعات کے آن لائن حل کے لیے ایک یورپی پلیٹ فارم قائم کیا گیا تھا (ODR پلیٹ فارم)۔ صارف مندرجہ ذیل لنک پر ODR پلیٹ فارم کو براؤز کر سکتا ہے: http://ec.europa.eu /consumers/odr/; ODR پلیٹ فارم کے ذریعے صارف ADR تنظیموں کی فہرست دیکھ سکتا ہے، ہر ایک ویب سائٹ پر ری ڈائریکٹ ہونے والا لنک تلاش کر سکتا ہے اور ان تنازعات کے حل کے لیے ایک آن لائن طریقہ کار شروع کر سکتا ہے جس میں وہ ملوث ہے۔14.5 جو بھی ہو۔ کنزیومر کوڈ کے حصہ V، ٹائٹل II-bis میں بیان کردہ طریقہ کار کا سہارا لے کر کھپت کے تعلقات سے متعلق تنازعات کے عدالت سے باہر تصفیہ کے طریقہ کار کا نتیجہ ہے، کسی بھی صورت میں صارف کو ہمیشہ قانونی طور پر لانے کا حق حاصل ہے۔ مجاز عدالت کے سامنے کارروائی۔
14.6 فروخت کی ان عمومی شرائط و ضوابط کی درخواست، عمل درآمد اور تشریح سے متعلق کسی بھی تنازعہ کے لیے، وہ صارف جو اٹلی کے علاوہ یورپی یونین کی رکن ریاست میں رہتا ہے 11 جولائی 2007 کے کونسل کے ضابطہ (CE) N. 861/2007 کے ذریعے چھوٹے دعووں کے لیے قائم کردہ یورپی طریقہ کار تک بھی رسائی حاصل کریں، بشرطیکہ سود، حقوق اور اخراجات کو چھوڑ کر تنازعہ کی قیمت یورو 2,000.00 سے زیادہ نہ ہو۔ ضابطے کا متن ویب سائٹ www.eur-lex.europa.eu.
آرٹیکل 15. کسٹمر کیئر اور شکایات بیچنے والے کی کسٹمر سروس سے اس طرح رابطہ کر کے:
- بذریعہ ای میل، لکھ کر: [email protected]
- بذریعہ فون، کال کر کے: +39 02 87165556۔
بیچنے والا وصولی کے 3 دنوں کے اندر جواب دے کر شکایات سے نمٹائے گا۔